Maximal ljudnivå från spårtrafik, prognosår 2050 (59)
| 65,0 |
| 70,0 |
| 75,0 |
| 80,0 |
| 85,0 |
| 90,0 |
| >90,0 |
Maximal ljudnivå från vägtrafik kl. 06-22, prognosår 2050 (58)
| 65,0 |
| 70,0 |
| 75,0 |
| 80,0 |
| 85,0 |
| 90,0 |
| >90,0 |
Maximal ljudnivå från vägtrafik kl. 22-06, prognosår 2050 (57)
| 65,0 |
| 70,0 |
| 75,0 |
| 80,0 |
| 85,0 |
| 90,0 |
| >90,0 |
Dygnsekvivalent ljudnivå från väg- och spårtrafik, prognosår 2050, ambitionsnivå 55 dBA (56)
| 40,0 |
| 45,0 |
| 50,0 |
| 55,0 |
| >55,0 |
Dygnsekvivalent ljudnivå från väg- och spårtrafik, prognosår 2050, ambitionsnivå 65 dBA (55)
| 40,0 |
| 45,0 |
| 50,0 |
| 55,0 |
| 60,0 |
| 65,0 |
| >65,0 |
Jordbruksmarksutredning, 2023 (60)
| Mellanbygden |
| Östra skogsmarkerna |
| Hallandsåsens nordsluttning |
| Vatten |
| Kustzonen |
| Laholmsslätten |
Skyfallskartering AFRY 2023 Beräknat högsta flöde Lagan (23)
Skyfallskartering AFRY 2023 havet 200-års nivå (24)
| < 0.1 |
| 0.1 - 0.3 |
| 0.3 - 0.5 |
| 0.5 - 1 |
| >1 |
Skyfallskartering AFRY 2023 100-års regn klimatfaktor 1,25 (25)
| < 0.1 |
| 0.1 - 0.3 |
| 0.3 - 0.5 |
| 0.5 - 1 |
| >1 |
Skyfallskartering AFRY 2023 100-års regn (26)
| < 0.1 |
| 0.1 - 0.3 |
| 0.3 - 0.5 |
| 0.5 - 1 |
| >1 |
Skyfallskartering AFRY 2023 100-års regn Mellbystrand (27)
| < 0.1 |
| 0.1 - 0.3 |
| 0.3 - 0.5 |
| 0.5 - 1 |
| >1 |
SV Regn Lågpunktskartering kf 1_25 10_6_cm (29)
| 0 - 0,157490809 |
| 0,157490809 - 0,70870864 |
| 0,70870864 - 1,535535386 |
| 1,535535387 - 2,992325368 |
| 2,992325369 - 10,04003906 |
NV Regn Lågpunktskartering kf 1_25 10_6_cm (30)
| 0 - 0,196863511 |
| 0,196863511 - 0,787454044 |
| 0,787454044 - 1,811144301 |
| 1,811144302 - 3,779779412 |
| 3,779779413 - 10,04003906 |
NO Regn Lågpunktskartering kf 1_25 10_6_cm (31)
| 0 - 0,102871824 |
| 0,102871824 - 0,334333427 |
| 0,334333427 - 0,720102766 |
| 0,720102766 - 1,491641445 |
| 1,491641446 - 6,558078766 |
SO Regn Lågpunktskartering kf 1_25 10_6_cm (32)
| 0 - 0,174727085 |
| 0,174727085 - 0,524181254 |
| 0,524181254 - 0,873635423 |
| 0,873635423 - 1,223089592 |
| 1,223089593 - 8,911081314 |
SV Regn Lågpunktskartering kf 1_0 85_mm (12)
| 0 - 0,236236213 |
| 0,236236213 - 0,787454044 |
| 0,787454044 - 1,574908088 |
| 1,574908089 - 2,992325368 |
| 2,992325369 - 10,04003906 |
NV Regn Lågpunktskartering kf 1_0 85_mm (13)
| 0 - 0,236236213 |
| 0,236236213 - 0,787454044 |
| 0,787454044 - 1,61428079 |
| 1,614280791 - 2,756089154 |
| 2,756089155 - 10,04003906 |
NO Regn Lågpunktskartering kf 1_0 85_mm (14)
| 0 - 0,126472099 |
| 0,126472099 - 0,379416297 |
| 0,379416297 - 0,784127015 |
| 0,784127015 - 1,56825403 |
| 1,568254031 - 6,450077057 |
SO Regn Lågpunktskartering kf 1_0 85_mm (15)
| 0 - 0,104836251 |
| 0,104836251 - 0,314508752 |
| 0,314508752 - 0,594072088 |
| 0,594072088 - 0,943526257 |
| 0,943526257 - 8,911081314 |
NV Hav Lågpunktskartering kf 1_25 2_70_m (17)
| 0,009570312 - 0,585651823 |
| 0,585651823 - 1,244030694 |
| 1,244030695 - 2,099923225 |
| 2,099923226 - 3,219167305 |
| 3,219167306 - 4,206735611 |
SV Hav Lågpunktskartering kf 1_25 2_70_m (18)
| 0,009570312 - 0,581033634 |
| 0,581033634 - 1,185465993 |
| 1,185465994 - 1,701980919 |
| 1,70198092 - 2,229485523 |
| 2,229485524 - 2,811938524 |
NV Hav Lågpunktskartering kf 1_0 2_70_m (20)
| 0,009570312 - 0,585651823 |
| 0,585651823 - 1,244030694 |
| 1,244030695 - 2,099923225 |
| 2,099923226 - 3,219167305 |
| 3,219167306 - 4,206735611 |
SV Hav Lågpunktskartering kf 1_0 2_70_m (21)
| 0,009570312 - 0,581033634 |
| 0,581033634 - 1,185465993 |
| 1,185465994 - 1,701980919 |
| 1,70198092 - 2,229485523 |
| 2,229485524 - 2,811938524 |
Lämpliga områden vindenergi mer än 25ha v3 (64)
Solkraft ytor mer än 2ha v3 (65)
Hasslöv (37)
Genevad (38)
Hishult (39)
Knäred (40)
Laholm (41)
Lilla Tjärby (42)
Mellbystrand_Skummeslöv (43)
Ränneslöv (44)
Skottorp (45)
Vallberga (46)
Veinge (47)
Våxtorp (34)
Ysby (35)
Trädtäckning tätorter, 2023 (61)
| 50 - 3 |
Järnvagsstation (1)
Planerad järnvagsstation, Markarydsbanan (2)
Busshallplatser (3)
Bilparkering (4)
Samakningsparkering (5)
Väghållare (6)
| kommunal |
Cykelnät utan blandtrafik (7)
Busslinjer (8)
| Stadsbuss |
| Regionbuss |
Vägklass 0-6 (9)
Leder (10)
| Hallandsleden |
| Kattegattleden |
| Övriga leder |
Skolskjuts (11)
Värmekarta 2023 MSB 2017-2019 (49)
| <0 |
| 0-2 |
| 2-4 |
| 4-6 |
| 6-8 |
| 8-10 |
| 10-12 |
| 12-14 |
| 14-16 |
| 16-18 |
| 18-20 |
| 20-22 |
| 22-24 |
| 24-26 |
| 26-28 |
| 28-30 |
| 30-32 |
| 32-34 |
| 34-36 |
| 36-38 |
| 38-40 |
| 40-42 |
| 42-44 |
| 44-46 |
| 46-48 |
| 48-50 |
| >50 |
Värmekarta 2023 MSB 2017-2022 (50)
| <0 |
| 0-2 |
| 2-4 |
| 4-6 |
| 6-8 |
| 8-10 |
| 10-12 |
| 12-14 |
| 14-16 |
| 16-18 |
| 18-20 |
| 20-22 |
| 22-24 |
| 24-26 |
| 26-28 |
| 28-30 |
| 30-32 |
| 32-34 |
| 34-36 |
| 36-38 |
| 38-40 |
| 40-42 |
| 42-44 |
| 44-46 |
| 46-48 |
| 48-50 |
| >50 |
Värmekarta 2023 MSB 2018-2020 (51)
| <0 |
| 0-2 |
| 2-4 |
| 4-6 |
| 6-8 |
| 8-10 |
| 10-12 |
| 12-14 |
| 14-16 |
| 16-18 |
| 18-20 |
| 20-22 |
| 22-24 |
| 24-26 |
| 26-28 |
| 28-30 |
| 30-32 |
| 32-34 |
| 34-36 |
| 36-38 |
| 38-40 |
| 40-42 |
| 42-44 |
| 44-46 |
| 46-48 |
| 48-50 |
| >50 |
Värmekarta 2023 MSB 2019-2021 (52)
| <0 |
| 0-2 |
| 2-4 |
| 4-6 |
| 6-8 |
| 8-10 |
| 10-12 |
| 12-14 |
| 14-16 |
| 16-18 |
| 18-20 |
| 20-22 |
| 22-24 |
| 24-26 |
| 26-28 |
| 28-30 |
| 30-32 |
| 32-34 |
| 34-36 |
| 36-38 |
| 38-40 |
| 40-42 |
| 42-44 |
| 44-46 |
| 46-48 |
| 48-50 |
| >50 |
Värmekarta 2023 MSB 2020-2022 (53)
| <0 |
| 0-2 |
| 2-4 |
| 4-6 |
| 6-8 |
| 8-10 |
| 10-12 |
| 12-14 |
| 14-16 |
| 16-18 |
| 18-20 |
| 20-22 |
| 22-24 |
| 24-26 |
| 26-28 |
| 28-30 |
| 30-32 |
| 32-34 |
| 34-36 |
| 36-38 |
| 38-40 |
| 40-42 |
| 42-44 |
| 44-46 |
| 46-48 |
| 48-50 |
| >50 |
|